close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיולים מאורגנים לקיץ הקרוב

מערכת שורשטז ניסן, תשעו24/04/2016

רבים בוחרים לנסוע בקיץ בטיולים מאורגנים, בהם חברות הנסיעות דואגות לכל פרטי המסלול

תגיות:

הקיץ הוא עונת הטיולים המועדפת על המטיילים הישראלים, שבוחרים להיפרד מהחום ומהלחות השוררים בארץ ולנסוע למגוון יעדים ברחבי העולם. עונת הקיץ שלנו היא גם עונת התיירות ברחבי העולם, ואתרים אטרקטיביים רבים מלאים עד אפס מקום. לכן, רבים בוחרים לנסוע בקיץ בטיולים מאורגנים, בהם חברות הנסיעות דואגות לכל פרטי המסלול. אין ספק שטיול הכולל הסעה מאורגנת ומקומות לינה קבועים הוא דרך נעימה לראות עולם, בתקופה שבה במרבית אתרי הנופש והמלונות התפוסה מלאה.

מדוע לבחור בטיול מאורגן לקיץ?
כאמור, הבחירה בטיול מאורגן חוסכת מהמטיילים את הדאגה למגוון סידורי נסיעה לוגיסטיים. הנה כמה מהם:

  • הקיץ הוא עונת הטיולים: בעונת התיירות קשה ואפילו בלתי אפשרי למצוא מקום לינה ברגע האחרון. לטיולים בעונה החמה מומלץ להזמין מקומות לינה זמן רב מראש – לכך דואגת חברת הנסיעות.
  • שכירת רכב: טיול עם רכב שכור בחו"ל כרוך בלוגיסטיקה מעייפת. שכירת המכונית והחזרתה לסוכנות, הגעה לתחנות דלק והתמודדות עם חוקי תנועה מקומיים. רבים מוצאים שטיול מאורגן, הכולל נסיעה ברכבים ממוזגים ובמסלולים מסודרים הוא סידור נוח יותר משכירת רכב באופן עצמאי.
  • ביקורים באטרקציות: בעונת הקיץ פועלים מרבית אתרי התיירות והמבקרים הידועים והפופולריים. תיירים שלא דאגו לכרטיסי כניסה עלולים למצוא את הכניסה לאתרים אלה פשוט בלתי אפשרית. מסלול טיולים מאורגן היטב כולל כרטיסים מוכנים מראש לאתרי התיירות המבוקשים.
  • מסלול הטיול: מטרת הטיול המאורגן היא להעניק לחברי הקבוצה חוויית תיירות בלתי נשכחת. לכן, כל שלב בטיול, החל מנקודת המפגש ועד הפרידה בסיומו, הוא חוויית מסע המתוכננת עבור הנוסעים.

 

טיולים פופולריים לקיץ הקרוב
מבחר הטיסות לחו"ל ומגוון אתרי התיירות המעניינים ברחבי העולם מאפשרים למטיילים לבחור את המסלול התיירותי שלהם; מסלול טיולים קלאסי, טיול 'בטן גב', מסע בעקבות ההיסטוריה או טיול אקסטרים קבוצתי.

טיולי הרפתקאות מאורגנים לקבוצות ייחודיות הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי. טיולים אלה כוללים פעילויות ייחודיות שמיועדות לקבוצות מוגדרות של מטיילים; מסלולים לנשים בלבד, טיולי משפחות לקוטב הצפוני או לספארי באפריקה.

משך הטיול קובע אף הוא את אופי המסלול. טיולים מאורגנים של שבועיים ויותר כוללים מסלולי נסיעה ארוכים, בדרך כלל בכמה מדינות. טיולים קצרים מתמקדים פחות בנסיעות ויותר בביקורים באתר או בחבל ארץ מקומיים.

מסלולי בזק המרוכזים באזורי אתרים מפורסמים או במקומות מקסימים שעדיין לא הפכו למוקדי תיירות הם טרנד נוסף של טיולים מאורגנים לקיץ הקרוב. טיולים אלה מתאימים לנוסעים צעירים ברוחם שמשתוקקים לספוג כמה שיותר חוויות בלוח זמנים צפוף למדי.

'טיולי כוכב' מאורגנים ומודרכים כוללים מסלולי טיול קצרים וחזרה למקום לינה קבוע השוכן בעיר בירה אטרקטיבית או באזור טיולים ציורי. למסלולי הטיולים הקצרים הקלאסיים לפריז, ללונדון וליוון נוספו בשנים האחרונות טיולים לאזורים אקזוטיים במזרח אירופה.

חשוב לדעת לקראת הטיול הקיץ
כדאי לעדכן את הפרטים האישיים חודשים לפני הנסיעה: חידוש דרכון, ביטוחי נסיעות, חיסונים.
יש להתאים את המלתחה למסלול הטיול: בגדים קלים למזג אוויר ממוזג, בגדים ארוכים לערבים צוננים.
נייד ואינטרנט: כרטיס סים מקומי לסמארטפון אפשר לרכוש בשדות תעופה ובחנויות. במרבית אתרי התיירות והמבנים הציבוריים ממוקמות נקודות Wi-Fi לאינטרנט.

אזהרות מסע: מלבד המטיילים והנופשים הנהנים מחופשתם, מנצלים את עונת התיירות גם ארגונים קיצוניים למיניהם. לקיץ הזה כבר פורסמו אזהרות מסע לנוסעים לחו"ל. ההמלצה למטיילים הישראליים היא לא להבליט את זהותם. כמו כן, מומלץ להקפיד על קשר מתמיד עם חברי הקבוצה ולשמור על ערנות.

ואחרי הכל, אם לא מצאתם משהו בחו"ל, תמיד אפשר למצוא מסלולי טיולים בארץ.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה